Návrh Školení
Pravděpodobnost (3,5 h)
- Definice pravděpodobnosti
- Binomické rozdělení
- Cvičení pro každodenní použití
Statistics (10,5 h)
- Popisný Statistics
- Inferenční Statistics
- Regrese
- Logistická regrese
- Cvičení
Úvod do Programming (3,5h)
- Procedurální Programming
- Funkční Programming
- OOP Programming
- Cvičení (logika psaní pro zvolenou hru, např. nuly a křížky)
Machine Learning (10,5 h)
- Klasifikace
- Shlukování
- Neural Networks
- Cvičení (napište AI pro zvolenou počítačovou hru)
Pravidla Engines and Expert Systems (7 hodin)
- Úvod do Rule Engines
- Napište AI pro stejnou hru a spojte řešení do hybridního přístupu
Požadavky
- Žádný. Během tohoto kurzu budou vysvětleny všechny pojmy jako pravděpodobnost a statistika. Pokud jste již obeznámeni s pravděpodobnostmi a statistikami, podívejte se prosím do našeho kódu kurzu aiint.
Publikum
- Začátečníci se zájmem o studium umělé inteligence Machine Learning a programování
Reference (5)
Tempo bylo dobré, s pěknou směsí sdílení znalostí, ukázek a praktické práce. Filip byl velmi poutavý a dodal energii, aby kurz prošel. Dobré bylo, že se hodně vyučovalo 1:1 s tím, že Filip prošel individuálními tréninkovými cvičeními.
Colin - Worldpay
Kurz - BPMN, DMN, and CMMN - OMG standards for process improvement
Machine Translated
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Kurz - OptaPlanner in Practice
Shared examples of every function and/or operators are all well explained.
Brian Amlon - Thakral One, Inc.
Kurz - Introduction to Drools 7 for Developers
a lot of practices are very welcome, many try and learn cases are embedded
Nadia Ivaniuk - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Kurz - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
Exercises and solving problems in groups when the problems were more difficult.