Návrh Školení
Úvod a přehled
Co a proč reengineering obchodních procesů (BPR)
- Maximalizace konkurenční výhody prostřednictvím radikálního přepracování Potřeba re-engineeringu Určení toho, co re-engineering je a co není Zaměření na obchodní proces Dosažení cílů snížení nákladů a generování příjmů
Použití osvědčeného rámce CLAMBRE/UML pro reengineering
- Standardy modelování: UML a BPMN Zákazníci vs. stakeholdeři Identifikace aktivit a informační struktury Kreativní myšlení pravého mozku
Zacílení na zákazníka
Prozkoumání zákaznického rozhraní
- Rozšíření zákaznických rolí pomocí agregace Zpřesnění typů zákazníků pomocí zobecnění Vytvoření přesného profilu zákazníka
Dokumentování hodnot a potřeb zákazníků
- Poskytování služeb vs. dodávka produktů Hodnocení zákaznické spokojenosti: kvalita, flexibilita, rychlost, náklady, služby Kategorizace vztahů se zákazníky pomocí kontrolního seznamu PRIDE Hodnocení, jak efektivně obchodní proces uspokojuje potřeby zákazníků
Modelování Business procesu
Určení procesů pro reengineering
- Odhalení klíčových obchodních procesů Výběr vhodných metrik pro hodnocení výkonnosti procesů Detekce antipatternů obchodních procesů Prezentace zjištění vrcholovému vedení
Popis pracovních rolí a odpovědností
- Identifikace anomálií v rolích pracovníků pomocí křížových referenčních matic Mapování obchodního procesu pomocí UML diagramů aktivit Rozdělení aktivit mezi rolemi
Analýza Business procesu
Detailní obchodní procesy
- Výběr vhodných UML nástrojů Stanovení rozsahu procesu pomocí UML diagramů případů použití Přesné určení klíčových obchodních aktérů Modelování alternativních pracovních postupů Zachycování neefektivních obchodních aktivit
Zkoumání obchodní struktury
- Přehodnocení organizační infrastruktury Mapování informací pomocí diagramů tříd UML obchodní stereotypy Označení architektury procesů pomocí komunikačních diagramů Odstranění restriktivních struktur
Přepracování Business procesu
Maximalizace výhod informačních technologií
- Webová technologie Interakce prostřednictvím sociálních prostorů Navrhování podnikových systémů odolných vůči budoucnosti Business inteligentní řešení Podnikové informační systémy
Předefinování hranic zákaznických procesů
- Přizpůsobení obchodního procesu ve prospěch konkrétních typů zákazníků Integrace a využití technologických příležitostí Personalizace procesu Splnění a překonání očekávání zákazníků
Vytvoření nového procesu s využitím nejlepší obchodní praxe
- Začlenění obchodních vzorů Řešení procesních anomálií Porovnání strategických alternativ Zajištění trvalé a spolehlivé správy informací
Zavedení přepracovaného procesu
- Převýchova pracovní síly Propojení metrik se spokojeností zákazníků Podpora neustálého zlepšování procesů Sledování a měření výsledků Prokazování úspěchu
Reference (5)
Tempo bylo dobré, s pěknou směsí sdílení znalostí, ukázek a praktické práce. Filip byl velmi poutavý a dodal energii, aby kurz prošel. Dobré bylo, že se hodně vyučovalo 1:1 s tím, že Filip prošel individuálními tréninkovými cvičeními.
Colin - Worldpay
Kurz - BPMN, DMN, and CMMN - OMG standards for process improvement
Machine Translated
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Kurz - OptaPlanner in Practice
Shared examples of every function and/or operators are all well explained.
Brian Amlon - Thakral One, Inc.
Kurz - Introduction to Drools 7 for Developers
znalosti trenéra a snadnost diskutovat - úžasný tok
Piotr Stanik - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Kurz - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Machine Translated
a lot of practices are very welcome, many try and learn cases are embedded