Návrh Školení
Úvod do ChatGPT a její role v pojišťovnictví
- Pochopení základů ChatGPT a jeho schopností generování jazyků Zkoumání výhod ChatGPT v pojišťovnictví Identifikace případů použití a příležitostí pro ChatGPT v zákaznické podpoře pojištění a zpracování nároků
Začínáme s ChatGPT v pojištění
- Nastavení a konfigurace platformy nebo infrastruktury ChatGPT Prozkoumání dostupných nástrojů a knihoven pro integraci ChatGPT Pochopení požadavků na data a úvahy o školení pro případy použití specifické pro pojištění
Vylepšení zákaznické podpory pomocí ChatGPT
- Navrhování toků konverzace pro zákaznickou podporu v oblasti pojištění Nasazení ChatGPT jako virtuálního asistenta pro zpracování dotazů zákazníků Zpracování často kladených otázek, dotazů na zásady a informací o pokrytí Zajištění přesnosti a souladu odpovědí prostřednictvím integrace znalostní báze
Zefektivnění zpracování nároků pomocí ChatGPT
- Automatizace počátečního příjmu a shromažďování dat pomocí ChatGPT Provádění zákazníků procesem reklamací a požadavků Poskytování aktualizací stavu reklamací a obecná pomoc související s reklamací Využití ChatGPT pro odhalování podvodů a hodnocení rizik v reklamaci
Optimalizace ChatGPT Interakce a výkon
- Jemné ladění ChatGPT modelů pro případy použití specifické pro pojištění Implementace kontextových reakcí pro přesnější a relevantnější informace Monitorování a vyhodnocování ChatGPT výkonu a spokojenosti uživatelů Zvládání složitých scénářů a v případě potřeby přenos na lidské agenty
Zajištění souladu a etického používání ChatGPT
- Pochopení etických úvah a předsudků při používání ChatGPT Implementace ochranných opatření pro ochranu soukromí a zabezpečení dat Soulad s regulačními požadavky v pojišťovací komunikaci Vyvážení automatizace a lidského dohledu nad odpovědným používáním AI
Případové studie a aplikace v reálném světě
- Zkoumání úspěšných implementací ChatGPT v pojišťovacích společnostech Analýza případů použití napříč zákaznickou podporou, zpracováním nároků a dalšími poznatky a osvědčenými postupy ze scénářů reálného světa
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní porozumění pojistným pojmům Základní porozumění zákaznickému servisu v pojišťovnictví
Publikum
- Pojišťovací profesionálové zabývající se zákaznickou podporou a zpracováním škod Praktici umělé inteligence se zájmem uplatnit ChatGPT v oblasti pojišťovnictví Odborníci usilující o zlepšení zákaznické zkušenosti a provozní efektivity v pojišťovnictví
Reference (4)
Předmět a způsob jeho podání.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Kurz - ChatGPT for Executives
Machine Translated
Líbí se mi způsob, jakým Sonia komunikuje s publikem, udělala webinář živý a nenudný jako ostatní webináře. Také mě překvapilo ChatGPT a opravdu zapůsobilo.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Kurz - ChatGPT for Accounting
Machine Translated
Jeho způsob, jak získat publikum
Venkata Narasimha Murthy - 6Point6
Kurz - ChatGPT for Automation
Machine Translated
Practical examples in Insurance