Návrh Školení

Úvod do Design Patterns

  • Co je vzor návrhu
  • Elementy vzoru
  • Výhody a nevýhody používání vzorů

GoF Návrhové vzory

Kreativní vzory

  • Builder
  • Factory (Abstract Factory, Factory Method)
  • Prototype
  • Singleton

Strukturální vzory

  • Delegator
  • Interface
  • Fasáda
  • Kompozice
  • Neměnitelný
  • Přizpůsobení
  • Dekorátor
  • Proxy

Vzorce chování

  • Příkaz
  • Šablonový metod
  • Observer
  • Lanice odpovědnosti (nebo Intercepting Filter)
  • Observer (2 verze)
  • Strategie

Vzory webové architektury podnikových aplikací

  • MVC - Model View Controller
  • HMVC, MVP
  • Inverze řízení
  • Kontejner vložení závislosti
  • Active Record
  • Pojem entita a Repositories
  • Dekompozice systému
  • Příklady komponentových Symfony 2 a Zend Framework 2

Požadavky

  • Základní pochopení PHP
  • Znalost konceptů objektově orientovaného programování

Cílová skupina

  • Vývojáři PHP
  • Software inženýři zainteresovaní vylepšením struktury kódu a jeho opakovatelné použitelnosti
  • Tech leadové hledající přijmout ověřená řešení návrhů
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (4)

Upcoming Courses

Související kategorie