Návrh Školení

Zavedení

  • Flutter vs jiné multiplatformní rámce

Instalace Flutter

Přehled Flutter Funkce a architektura

Výběr IDE

Použití jazyka Dart Programming

Vytvoření aplikace

Použití šablon a lešení

Práce s widgety (bezstavové vs. stavové)

Vytvoření uživatelského rozhraní

Opětovné načtení aplikace při udržování stavu (opětovné načítání za provozu)

Přizpůsobení aplikace pomocí rozložení, malování a Animation

Přidávání balíčků a pluginů

Accesspoužívání rozhraní API nativní platformy

Testování aplikace

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s objektově orientovaným programováním
  • Access do iOS nebo Android mobilního zařízení

Publikum

  • Vývojáři
  • Prototyp UX, který chce vytvářet prototypy aplikací
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (6)

Upcoming Courses

Související kategorie