Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do Jira Service Management
- Přehled Jira Service Management Pochopení profilů a rolí uživatelů
Jira Service Management Základní
- Použití pracovního prostoru agenta Zpracování požadavků Správa znalostní báze
Jira Service Management Backend
- Projekty a problémy Pochopení pracovních postupů Používání funkcí zabezpečení Konfigurace nastavení portálu Pochopení typů požadavků Vytváření smluv o úrovni služeb (SLA) Instalace a správa zásuvných modulů
Jira Service Management Automatizace
- Vytváření pravidel automatizace pro opakující se úlohy Implementace spouštěčů a akcí Optimalizace pracovních postupů pomocí automatizace
Jira Service Management s Confluence
- Přehled integrace Confluence Jira Service Management s Confluence Použití Jira Service Management s Confluence jako znalostní báze
Jira Service Management Integrace
- Integrace s instancí Jira Software Integrace s LDAP CMDB
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost Jira
Publikum
- Jira správci
7 hodiny
Reference (1)
Líbí se mi, jak se Sebastian učil o příliš komplikovaných věcech tak zajímavým způsobem, a když měl jen 2 dny, školení nebylo nudné. Podle mě je to chlap s velkými znalostmi, moc dobře ví, o čem mluví, jazyk, kterým se snaží mluvit s publikem, je srozumitelný. Jen udržujte úroveň, kterou si myslím.
Marcin - Polski Zwiazek Pilki Noznej
Kurz - Jira Service Management
Machine Translated