Návrh Školení
Potřeba objektově orientovaného programování
Pokus odrážet skutečný svět v programování
Počátky a vývoj objektově orientovaného programování
Programowanie obiektowe ve smyslu pravidel KISS a DRY
Třídy a objekty
Ideje a entity v Platónově filozofii
Role tříd
Implementace tříd pomocí objektů
Třídy, vlastnosti a statické metody
Konvence pojmenování a kódování
Pojmenování třídy
Vlastnosti a metody pojmenování
Pojmenování balíčků a složek
Jiné konvence
Struktura třídy
Vlastnosti/pole jako popis stavu objektu
Příslušenství
Metody jako implementace funkcionality
Modelování a grafické znázornění tříd
- Analýza požadavků
- Modelování struktury tříd a vztahů
- Popis obchodních objektů
- EER diagramy
- Diagram tříd UML
Objektově orientovaná programovací paradigmata
Koncept paradigmatu
Hermetizace
Abstrakce
Dědictví
Polymorfismus
Návrh a implementace abstraktní vrstvy
Abstraktní třídy
Rozhraní
Vlastnosti - Vlastnosti
Vnořené třídy
Generické třídy
Vytváření objektů
Způsoby vytváření objektů
Role designéra
Tovární vzor
Závislosti mezi třídami
Agregace
Složení
Separace závislostí - Decoupling
Vstřikování závislostí, kontejnery DIC
Vzor prostředníka
Organizace kódu
Návrh opakovaně použitelného kódu
Struktura složek
Jmenné prostory, balíčky, moduly
Programowanie obiektowe a výkon
Rezervace paměti pro objekty
Popelář
Explicitní odstranění objektů, destruktory
Práce s referencemi
Odrazový mechanismus
Oblast aplikovat odraz
Získání informací o třídách a objektech
Význam reflexe při tvorbě dokumentace a testování softwaru
Vypořádání se s chybou
Možné modely zpracování chyb
Objektově orientovaný model zpracování chyb
Role výjimek a třídy Exception, házení a chytání výjimek
Zkuste-chytit-konečný blok, vnoření bloků
Antipatterny objektově orientovaného programování
Nadměrná třídní odpovědnost, vzor delegování
Silné závislosti
Singleton a potenciální problémy
Model anemické domény
Jiné antivzory
Požadavky
Účastníci školení by měli mít základní znalosti programování.
Reference (2)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
Dobré příklady, zaměřte se na nejužitečnější materiál
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurz - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated