Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Zavedení
Příprava prohlížeče pro vykreslování obsahu WebGL
Přehled procesu tvorby grafiky
Vytvoření 2D statického objektu
Přidání barvy do objektu
Otáčení předmětu
Vytvoření objektu 3D
Pochopení bodů, vektorů a sítí
Transformace objektu
Přidání směrového a okolního osvětlení
Přidání průhlednosti, textury a odrazu
Představení dalších objektů
Simulace pohybů kamery
Programming Vertex a Pixel Shadery
Animace objektu
Použití myši k interakci s objektem
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Javazkušenosti s programováním skriptů
- Znalost vektorů a matic je užitečná, ale není nutná
- Znalost lineární algebry (násobení, sčítací matice/vektor)
- Znalost trigonometrie (kosinusové a sinusové příběhy...)
21 hodiny