Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Porozumění sobě a druhým
- Pochopení, že když požádáme ostatní, aby se zúčastnili shromáždění, vnucujeme jim náš seznam priorit
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme?
- Uvědomujeme si, jak naše chování ovlivňuje ostatní: reagují vždy tak, jak chceme, a tak, jak by měli? Pokud ne, proč ne…?
Proces řízení schůzek
- Proč je schůzka nezbytná; jaké jsou alternativy; je některá z alternativ výhodnější?
- Proces volání, řízení a přípravy na schůzky:
- Vytváření smysluplného programu zahrnujícího cíle schůzky, předmět (předměty) a navrhované načasování
- Pozvěte jen ty správné lidi – a nikoho jiného
- Řízení schůze: povolování pouze relevantních příspěvků (ale pozor na rozlišení mezi relevantními a nepodstatnými); dodržování agendy; dodržování času
- Vytváření výstupů: ne nutně podrobné minuty, ale alespoň body akcí
- Domlouvání následných schůzek
Účast na schůzkách
- Musím se zúčastnit všech schůzí, na které jsem pozván?
- Jak se rozhodnu, zda se (či ne) zúčastnit schůzí?
- Jaké mám důvody pro odmítnutí účasti?
- Co dalšího mohu během schůzky dělat v souvislosti s účastníky, projednávaným tématem a načasováním?
Další otázky osobní efektivity a času Management
- Stanovení cílů – osobních i profesních – a jejich dodržování
- Upřednostňování práce
- Jak se rozhodnu, co je třeba udělat?
- Jak upřednostním tyto činnosti?
- Čas vnucený zaměstnanci: pracují moji zaměstnanci a kolegové pro mě nebo já pro ně…?
- Time Bandits: co mi ještě krade čas a co s tím mohu dělat?
- e-maily
- Telefonní hovory
- Neplánovaná přerušení
- Vysídlovací aktivity: prokrastinace…
- Další věci…
- Efektivní delegování
- Assertiveness: hledání kompromisu; naučit se efektivně říkat „ne“.
7 hodiny