Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Přehled Pricing Psychology
- Důležitost tvorby cen Cenová síla číslo 9 Cenové ukotvení Vybízí k porovnání cen
Výběr správné ceny
- Strategie přizpůsobení se publiku Efekt 99 95 versus 99 Vyhýbání se lichým cenám Efekt preciznosti Stanovení ega
Prezentace ceny spotřebitelům
- Efekt slabiky Přidávání centů Přidání čárek Efekt svislosti Efekt mužské červené
Cenové strategie rámování
- Efekt centů za den Efekt náhradních změn Rámce zisku a 9 konečných cen Časové vymezení
Prezentace produktu spotřebitelům
- Poskytování kompromisu Efekt návnady Efekt sestupného pořadí Efekt ukotvení
Nabídka prodeje produktů a slev
- Princip odečítání Snadný výpočet slev Slevy založené na procentech Relativní velikost a relativní vzdálenost Efekt slovní shody Vertikální a horizontální umístění Efekt levé a pravé číslice Limity slev
Řešení dodatečných poplatků
- Dělené oceňování Prezentace přirážek Role výše přirážky Účinek konsolidace přirážky Obrací rozdělení
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Obecná znalost prodeje, marketingu a cen
- Zájem o psychologické teorie a výzkum pro podnikání
Publikum
- podnikatelé
- Marketing zaměstnanci
- Prodejní personál
7 hodiny
Reference (3)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated