Návrh Školení
1. Communication a spolupráce
- Communication – co je to komunikační styl a proč je důležitý pro efektivní komunikaci cílů, motivaci a interakci s týmem a kolegy
- Komponenty efektivní komunikace
- Efektivní komunikace – nástroje a techniky
2. Moderní "šéf" - modely spolupráce s týmem a sebeorganizace týmu
- pokud to lidé „chtějí dělat“, má dobrou šanci celý tým
práce - „ochota“ samostatně se rozhodovat
- zaměřme se na jeden cíl
- že lidé chtějí jednu věc a mohou dělat druhou
- podpora efektivní sebeorganizace týmu jako systému
- učme se zkušenostmi
4. Communication – základy:
- principy efektivní komunikace,
- styl vedení a reakce,
- proaktivní komunikace
- překážky a překážky,
- zpětná vazba
- nástroje a techniky pro efektivní komunikaci.
5. Role a komunikační styly:
- diagnostika a identifikace preferovaných rolí a komunikačních stylů
- efektivní komunikace mezi rolemi a komunikačními styly,
- barvy v komunikaci – základ efektivní spolupráce
6. Konflikty:
- problémy a konflikty – vlastnosti a možné příčiny,
- "Spirála konfliktu",
- efektivní řešení problémů a konfliktů
7. Communication s prostředím:
- komunikační proces,
- komunikační plán,
- správa informací,
- komunikace s okolím,
- Partnerství a spolupráce v organizaci - model SRMM®
- Úrovně modelu vyspělosti
- Spontánnost (ad hoc)
- Postupy (procedurální)
- Vztahové
- Integrovaná spolupráce (Intergated)
- Předvídatelnost a prognózování (prediktivní) - S kým spolupracuji?
- Identifikace partnerů
- Mapování interakcí s partnery
- Plány zlepšení
7. Shrnutí - dobré a špatné postupy
Požadavky
Školení je koncipováno jako interaktivní, účast účastníků dosahuje více než 80 % času. Každé sezení má podobnou dynamiku: cvičení, které vás otevírá novým návykům (budování povědomí), mini přednáška o technikách (znalosti), nácvik nových taktik a technik (dovednosti). Po ukončení každého sezení obdrží účastníci podpůrné materiály související s diskutovaným sezením. Praktický materiál je shrnut mini přednáškami poskytujícími teoretické základy a vysvětlujícími základní psychologické mechanismy, které účastníci při práci ve školicí místnosti zažívají.
Reference (4)
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Kurz - Leadership 101
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Kurz - Leadership Development for Engineers
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurz - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I generally was benefit from the interaction and flexibility.