přehled
Tento 5-denní kurz pomůže delegátům rozvíjet své strategické myšlení, plánování a manažerské dovednosti včetně taktických a operačních požadavků na úspěšnou implementaci v bankovním prostředí. Kurz se bude zabývat obtížnými otázkami řízení konfliktů, řízení změny, co dělá dobrého vůdce a jak motivovat tým. Pomocí interaktivních případových studií, jakož i odvětvových příkladů budou delegáty povzbuděni, aby sdíleli zkušenosti a výzvy, aby pomohli vybudovat praktické a pracovní řešení, které mohou vzít zpět a skutečně využít.
Hlavním cílem programu je vybavit manažery dovednostmi pro skenování podnikatelského prostředí k odhalení ziskových obchodních příležitostí, stejně jako rozvíjet strategie pro získání konkurenční výhody v stále konkurenceschopnější podnikatelské prostředí. Mezi ostatními, program bude také poskytnout znalosti o vedení nejlepší postupy a chování, které posílí schopnost manažerů vyrovnat se s složitostmi a nejistotami řízení vysoce výkonné finanční instituce.
Cíle učení
Po absolvování tohoto kurzu budou delegáti schopni:
- Popište hlavní problémy, se kterými čelí velká banka;
- Vysvětlit různé přístupy k organizačnímu rozvojovému plánování;
- Analýza současného obchodního prostředí a vlivů, které ovlivňují organizaci;
- Analýza vnitřních a vnějších zdrojů organizace;
- Vysvětlit různé přístupy k řízení strategie a umístit ji v podnikatelském plánu;
- Posouzení alternativních rozvojových strategií tak, aby se doporučovala jedna(s) nejvhodnější pro potřeby firmy.
- Využijte hlubší porozumění strategickým rozvojovým plánům;
- objektivně diskutovat o rizicích, přínosech a nákladech doprovázených prováděním nové strategie, včetně řízení konfliktů v týmu;
- definovat přístupy k řízení identifikovaných rizik;
- analyzovat potenciální dopady na jeho firmu (pozitivní i negativní), které vyplývají z provádění nové strategie;
- navrhování politik, systémů a procesů k úspěšnému provádění nových strategických plánů;
- Pokrývají klíčové kroky v řízení změn
Kdo by měl čekat
- Správce produktů/služeb
- Nově jmenovaní, jakož i zavedení manažeři a týmové vůdci
- Hlavy operací
- Starší bankovní manažeři
- manažeři lidských zdrojů
- Operativní manažeři
- Marketing Ředitelé
Metodologie
Kurz se skládá z usnadněných workshopů, doplněných případovými studiemi získanými z kombinace publikovaných příkladů reálného života a/nebo praktických zkušeností. Budou zde také příležitosti pro účastníky pracovat v malých skupinách, syntetizovat nápady a strategie a aplikovat materiál v kontextu vlastních organizací / oddělení. Rozhovory na otevřeném fóru budou také klíčovým prvkem.
Read more...