Návrh Školení

1. HLAVNÍ ZÁSADY

Klíčové principy designu zaměřeného na uživatele

Zavedení ISO9241 jako důležitého standardu v oblasti použitelnosti

Objasněte rozdíly mezi použitelností a uživatelským zážitkem

S jistotou identifikujte potřeby a cíle uživatelů

2. UŽIVATELSKÝ VÝZKUM

Uveďte správné součásti použití

Řemeslné metody dotazování cílového publika

Definujte rozdíl mezi pozorováním a interpretací

Shromažďujte a analyzujte kvalifikovaná uživatelská data

Vyvinout výzkumné techniky a metody

3. ZOBRAZENÍ KONTEXTU POUŽITÍ

Identifikujte potenciální uživatele vašeho produktu nebo systému

Vytvořte své produktové persony, interpretujte jejich potřeby

Objasněte princip Hickova zákona vztahu mezi počtem voleb uživatelského rozhraní a kognitivní zátěží

Uveďte a spravujte prvky uživatelských příběhů

4. MĚŘENÍ POUŽITELNOSTI

Definujte použitelnost v různých termínech účinnosti, efektivity a spokojenosti

Použijte údaje o chování k identifikaci dobrých a špatných návrhových nápadů

Vyberte si mezi alternativami návrhu pomocí testovací metody a/b

Vysvětlete hodnotu iterativního návrhu

5. INFORMAČNÍ ARCHITEKTURA

Vytvořte strukturovaný zážitek z neuspořádaných informací

Vytvořte správný tok mezi osobou a produktem nebo službou

Uspořádejte, strukturujte a označte obsah, funkce a vlastnosti

Porovnejte implementační model, mentální model a konceptuální model

6. NÁVRH INTERAKCE

Spolehlivě popište různé vzory návrhu uživatelského rozhraní

Vyberte si správné interaktivní ovládání v návrhu uživatelského rozhraní

Snadno definujte pojem progresivního zveřejňování

Uveďte rozdíl mezi interakčním designem a informační architekturou

Definujte důležitost konzistence při návrhu uživatelského rozhraní

7. VIZUÁLNÍ DESIGN

Vytvářejte návrhy uživatelského rozhraní, které využívají univerzální principy vizuálního designu.

Identifikujte dobré a špatné rozvržení stránky

Vyberte si správné interaktivní ovládání v návrhu uživatelského rozhraní

Zlepšete své výzkumné poznatky pomocí metodologie sledování očí

8. PROTOTYPOVÁNÍ ROZHRANÍ

Vyberte si mezi různými typy prototypování, např. pro papír a elektroniku

Popište rozdíly mezi prototypy a skicami

Identifikujte několik různých konstrukčních řešení, než se rozhodnete pro konkrétní konstrukční řešení

Sketch papírové prototypy prakticky

9. HODNOCENÍ POUŽITELNOSTI

Vzpomeňte si na heuristiku použitelnosti Jacoba Nielsena a další principy použitelnosti

Uveďte různé druhy hodnocení použitelnosti

Zaznamenejte data z hodnocení použitelnosti

Vyhodnoťte použitelnost systémů pomocí heuristiky použitelnosti.

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

 28 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (7)

Upcoming Courses

Související kategorie