Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod:
- témata formáty souborů a přípony rozdíly mezi rastrovou grafikou / bitmapovým a vektorovým rozlišením zabarvení modelů
práce na pracovní ploše dokumentu navigace Panely nástrojů a správa panelů vytváření, otevírání, ukládání, pravítka, vodítka, mřížka Nastavení dokumentu
- Základní tvary:
kreslení tvarů vytváří tvary pomocí čísel
- Výběr a označení:
vybrat objekty seskupení objektů transformace a zarovnání škálování, rotace
- Barvy:
správa barev palety, knihovna barev vlastní paleta barev přechody barev vlastnosti tahu živé zobrazení
- Vrstvy:
paleta vrstev, vytvoření organizace vrstev, skupina Skrýt, zamknout, barevně propojit vrstvy
- Text:
vydání nahradit text zakřivením textu na cestě, vlastnosti textu objektu
- Nástroje editační body:
vytvářet křivky pomocí Bezierových čar sčítání, odečítání, výměna uzlů typy uzlů spojující cesty a uzly v objektu
- Nástroje tužka a štětec:
kreslení a úpravy vyhlazování a odstraňování typů štětců vytvořte si vlastní štětce
- Pokročilé nástroje:
Masky Symboly Filtry a Vzory efektů
Požadavky
Počítačová gramotnost.
14 hodiny
Reference (2)
Velmi interaktivní s různými příklady, s dobrým postupem ve složitosti mezi začátkem a koncem školení.
Jenny - Andheo
Kurz - GPU Programming with CUDA and Python
Machine Translated
Trenéři energii a humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurz - NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated