Návrh Školení
Směrování:
příprava rastrové grafiky pro směrování
nastavení parametrů pro směrování
výběr metody
prahování
rohy
počet cest, kotev a barev
Bezierovy křivky:
vytvoření pravidla hodin,
modifikace
odstranění
kontrolní body
přidání
odstranění
změna typu bodu a křivky
spojovací tečky
odpojovací body
změna směru křivky
vytváření a úpravy složené křivky
oprava nesprávných křivek
Písma:
typy písem a problémy
standardy znaků umístěných ve fontech
oprava nebo přidání chybějících znaků v písmu
instalace v operačním systému
pravidla interakce znaků
pomocí křivek k vytváření písem
Projekty:
pochopení pokynů
příprava dokumentu od návrhu až po zařízení
ověření dokumentu
otázky:
možnosti a omezení programu
možnosti a omezení vektorových formátů
řešení každodenních pracovních problémů
Reference (2)
Velmi interaktivní s různými příklady, s dobrým postupem ve složitosti mezi začátkem a koncem školení.
Jenny - Andheo
Kurz - GPU Programming with CUDA and Python
Machine Translated
Trenéři energii a humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurz - NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated