Návrh Školení

Úvod do Design Thinking

  • Přehled metodiky Design Thinking
  • Klíčové fáze: vcítit se, definovat, vymyslet, prototypovat a otestovat
  • Pochopení významu pro administrativní a provozní výzvy

Základy gamifikace

  • Úvod do gamifikace a jejích principů
  • Gamifikace vs herní design: Klíčové rozdíly
  • Zkoumání nástrojů a technik pro gamifikační řešení problémů

Empatie a definice problému

  • Identifikace potřeb a bolestivých bodů zainteresovaných stran
  • Použití gamifikovaných cvičení ke shromažďování poznatků
  • Formulování jasných a použitelných problémových prohlášení

Generování nápadů a gamifikace

  • Techniky brainstormingu pro inovativní řešení
  • Použití gamifikace k odemknutí kreativity
  • Spolupráce prostřednictvím týmových výzev

Prototypování a testování

  • Vytváření prototypů s nízkou věrností pro výzvy na pracovišti
  • Gamified testovací scénáře pro hodnocení řešení
  • Iterativní zpřesňování na základě zpětné vazby

Implementační strategie

  • Plánování a realizace řešení v kontextu reálného světa
  • Překonání odporu vůči změnám prostřednictvím angažovanosti
  • Měření dopadu implementovaných řešení

Gamification Showcase

  • Prezentace řešení prostřednictvím gamifikovaných příběhů
  • Zpětná vazba od kolegů a společné zlepšování
  • Nejlepší postupy pro udržení gamifikovaného přístupu

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalost výzev a scénářů na pracovišti
  • Otevřená mysl pro techniky kolaborativního řešení problémů

Publikum

  • Administrativní pracovníci
  • Provozní personál
  • Vedoucí týmů a manažeři
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie