Návrh Školení

Modul 1

Úvod do datové vědy a aplikací v Marketing

    Přehled analytiky: Typ analytiky – Prediktivní, Preskriptivní, Inferenční analytická praxe v Marketing Použití velkých dat a různých technologií – Úvod

Modul 2

Marketing v digitálním světě

    Úvod do digitálního marketingu Online reklama – Úvod Optimalizace pro vyhledávače (SEO) – Případová studie Google Social Media Marketing: Tipy a tajemství – Příklad Facebooku, Twitteru

Modul 3

Průzkumné Data Analysis & Statistické modelování

    Prezentace a vizualizace dat – Porozumění obchodním datům pomocí histogramu, výsečového grafu, sloupcového grafu, bodového diagramu – Rychlé odvození – Použití Python Základní statistické modelování – Trend, Sezónnost, Shlukování, Klasifikace (Pouze základy, jiný algoritmus a použití, nikoli jakýkoli detail) – Připravený kód v Python Analýza tržního koše (MBA) – Případová studie s využitím pravidel asociace, Podpora, Důvěra, Nárůst

Modul 4

Marketing Analytika I

    Úvod do marketingového procesu – Případová studie Využití dat ke zlepšení marketingové strategie Měření aktiv značky, Snapple a hodnoty značky – Brand Positioning Text Mining pro marketing – Základy dolování textů – Případová studie pro marketing Social Media

Modul 5

Marketing Analytika II

    Celoživotní hodnota zákazníka (CLV) s výpočtem – Případová studie CLV pro obchodní rozhodnutí Měření případu a účinku pomocí experimentů – Případová studie Výpočet předpokládaného nárůstu Data Science v online reklamě – Konverze podle míry kliknutí, Analýza webových stránek

Modul 6

Základy regrese

    Co regrese odhaluje a základní Statistics (nic moc podrobností o matematice) Interpretace výsledků regrese – s případovou studií s použitím Pythonu Pochopení log-log modelů – s případovou studií využívající Python modely marketingového mixu – případová studie s použitím Pythonu

Modul 7

Klasifikace a shlukování

    Základy klasifikace a shlukování – použití; Zmínka o algoritmech interpretujících výsledky – Python Programy s výstupy Cílení na zákazníka pomocí klasifikace a shlukování – případová studie Zlepšení obchodní strategie – příklad e-mailového marketingu, propagace Potřeba technologií velkých dat v klasifikaci a shlukování

Modul 8

Analýza časových řad

    Trend a sezónnost – Použití případové studie řízené Python – Vizualizace Různé techniky časových řad – AR a MA modely časových řad – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Použití a příklady s Python) – Případová studie Predikce časových řad pro marketingovou kampaň

Modul 9

Motor doporučení

    Personalizace a obchodní strategie Různé typy personalizovaných doporučení – kolaborativní, založené na obsahu Různé algoritmy pro motor doporučení – řízený uživatelem, řízený položkou, hybridní, Matrix Faktorizace (pouze zmínka a použití algoritmů bez matematických podrobností) Metriky doporučení pro přírůstkové tržby – Podrobná případová studie

Modul 10

Maximalizace prodeje pomocí Data Science

    Základy optimalizační techniky a její využití Optimalizace zásob – případová studie Zvýšení návratnosti investic pomocí Data Science Lean Analytics – Startup Accelerator

Modul 11

Data Science v Pricing & Propagace I

    Ceny – Věda o ziskovém růstu Techniky prognózování poptávky – Modelování a odhadování struktury křivek poptávky cena-odpověď Cenové rozhodnutí – Jak optimalizovat rozhodnutí o ceně – Případová studie s využitím Python Analýza propagace – Základní kalkulace a model propagace obchodu s využitím propagace k lepšímu Strategie – Specifikace prodejního modelu – Multiplikativní model

Modul 12

Data Science v oceňování a propagaci II

    Řízení výnosů – Jak spravovat zdroje podléhající zkáze s více tržními segmenty Sdružování produktů – Rychle a pomalu se pohybující produkty – Případová studie s Python Oceňování zboží a služeb podléhajících zkáze – Airline & Ceny hotelů – zmínka o metrikách propagace stochastických modelů – tradiční a sociální

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (4)

Upcoming Courses

Související kategorie