Návrh Školení
Modul 1
Úvod do datové vědy a aplikací v Marketing
- Přehled analytiky: Typ analytiky – Prediktivní, Preskriptivní, Inferenční analytická praxe v Marketing Použití velkých dat a různých technologií – Úvod
Modul 2
Marketing v digitálním světě
- Úvod do digitálního marketingu Online reklama – Úvod Optimalizace pro vyhledávače (SEO) – Případová studie Google Social Media Marketing: Tipy a tajemství – Příklad Facebooku, Twitteru
Modul 3
Průzkumné Data Analysis & Statistické modelování
- Prezentace a vizualizace dat – Porozumění obchodním datům pomocí histogramu, výsečového grafu, sloupcového grafu, bodového diagramu – Rychlé odvození – Použití Python Základní statistické modelování – Trend, Sezónnost, Shlukování, Klasifikace (Pouze základy, jiný algoritmus a použití, nikoli jakýkoli detail) – Připravený kód v Python Analýza tržního koše (MBA) – Případová studie s využitím pravidel asociace, Podpora, Důvěra, Nárůst
Modul 4
Marketing Analytika I
- Úvod do marketingového procesu – Případová studie Využití dat ke zlepšení marketingové strategie Měření aktiv značky, Snapple a hodnoty značky – Brand Positioning Text Mining pro marketing – Základy dolování textů – Případová studie pro marketing Social Media
Modul 5
Marketing Analytika II
- Celoživotní hodnota zákazníka (CLV) s výpočtem – Případová studie CLV pro obchodní rozhodnutí Měření případu a účinku pomocí experimentů – Případová studie Výpočet předpokládaného nárůstu Data Science v online reklamě – Konverze podle míry kliknutí, Analýza webových stránek
Modul 6
Základy regrese
- Co regrese odhaluje a základní Statistics (nic moc podrobností o matematice) Interpretace výsledků regrese – s případovou studií s použitím Pythonu Pochopení log-log modelů – s případovou studií využívající Python modely marketingového mixu – případová studie s použitím Pythonu
Modul 7
Klasifikace a shlukování
- Základy klasifikace a shlukování – použití; Zmínka o algoritmech interpretujících výsledky – Python Programy s výstupy Cílení na zákazníka pomocí klasifikace a shlukování – případová studie Zlepšení obchodní strategie – příklad e-mailového marketingu, propagace Potřeba technologií velkých dat v klasifikaci a shlukování
Modul 8
Analýza časových řad
- Trend a sezónnost – Použití případové studie řízené Python – Vizualizace Různé techniky časových řad – AR a MA modely časových řad – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Použití a příklady s Python) – Případová studie Predikce časových řad pro marketingovou kampaň
Modul 9
Motor doporučení
- Personalizace a obchodní strategie Různé typy personalizovaných doporučení – kolaborativní, založené na obsahu Různé algoritmy pro motor doporučení – řízený uživatelem, řízený položkou, hybridní, Matrix Faktorizace (pouze zmínka a použití algoritmů bez matematických podrobností) Metriky doporučení pro přírůstkové tržby – Podrobná případová studie
Modul 10
Maximalizace prodeje pomocí Data Science
- Základy optimalizační techniky a její využití Optimalizace zásob – případová studie Zvýšení návratnosti investic pomocí Data Science Lean Analytics – Startup Accelerator
Modul 11
Data Science v Pricing & Propagace I
- Ceny – Věda o ziskovém růstu Techniky prognózování poptávky – Modelování a odhadování struktury křivek poptávky cena-odpověď Cenové rozhodnutí – Jak optimalizovat rozhodnutí o ceně – Případová studie s využitím Python Analýza propagace – Základní kalkulace a model propagace obchodu s využitím propagace k lepšímu Strategie – Specifikace prodejního modelu – Multiplikativní model
Modul 12
Data Science v oceňování a propagaci II
- Řízení výnosů – Jak spravovat zdroje podléhající zkáze s více tržními segmenty Sdružování produktů – Rychle a pomalu se pohybující produkty – Případová studie s Python Oceňování zboží a služeb podléhajících zkáze – Airline & Ceny hotelů – zmínka o metrikách propagace stochastických modelů – tradiční a sociální
Požadavky
Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.
Reference (4)
Understanding big data beter
Shaune Dennis - Vodacom
Kurz - Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers
Subject presentation knowledge timing
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Kurz - Introduction to Data Science and AI (using Python)
It is great to have the course custom made to the key areas that I have highlighted in the pre-course questionnaire. This really helps to address the questions that I have with the subject matter and to align with my learning goals.
Winnie Chan - Statistics Canada
Kurz - Jupyter for Data Science Teams
The example and training material were sufficient and made it easy to understand what you are doing.