Návrh Školení

Úvod do role trenéra

  • Definování role a odpovědnosti školitele
  • Klíčové vlastnosti efektivního trenéra
  • Výzvy a řešení v poskytování školení

Porozumění vzdělávání dospělých (andragogika)

  • Rozdíly mezi pedagogikou a andragogikou
  • Motivování dospělých studentů
  • Principy efektivního učení dospělých

Přenos učení a stylů učení

  • Porozumění zrakovým, sluchovým a kinestetickým studentům
  • Přizpůsobení školení tak, aby vyhovovalo různým stylům učení
  • Techniky pro zlepšení uchovávání znalostí

Verbální a neverbální Communication techniky

  • Efektivně používat řeč těla a tón
  • Techniky aktivního naslouchání a dotazování
  • Zvládání nervozity a budování sebevědomí

Navrhování efektivních vzdělávacích programů

  • Rozvíjení cílů učení a strukturování obsahu
  • Výběr správné metodiky výuky
  • Začlenění ledoborců a angažmá

Vytváření a poskytování efektivních prezentací

  • Strukturování působivých prezentací
  • Doporučené postupy pro používání snímků a vizuálů
  • Zapojení a interakce s účastníky

Interaktivní výukové strategie a učebna Management

  • Usnadňování skupinových diskusí a aktivit
  • Zvládání obtížných účastníků a udržení angažovanosti
  • Efektivní řízení času a tempa tréninků

Hodnocení a zpětná vazba

  • Hodnocení efektivity tréninku
  • Poskytování a přijímání konstruktivní zpětné vazby
  • Neustálé zlepšování v poskytování školení

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti s prezentací nebo veřejným vystupováním
  • Základní pochopení návrhu výuky a principů školení

Publikum

  • Firemní trenéři
  • Vedoucí týmů a manažeři odpovědní za školení zaměstnanců
  • Personalisté a specialisté na vzdělávání a rozvoj
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie