Návrh Školení

Úvod do vzdělávání dospělých

  • Pochopení toho, jak se dospělí učí
  • Styly a preference učení
  • Principy efektivního vzdělávání dospělých

Strukturování efektivního školení

  • Plánování a organizace obsahu školení
  • Stanovení cílů a definování výsledků učení
  • Strukturování relací pro maximální zapojení

Communication Přenos dovedností a učení

  • Identifikace a přizpůsobení se různým komunikačním stylům
  • Zlepšení jasnosti, tónu a řeči těla
  • Překonávání překážek efektivního přenosu učení

Školení pro vícegenerační publikum

  • Pochopení generačních rozdílů v učení
  • Přizpůsobení školicích přístupů pro různé cílové skupiny
  • Vytváření inkluzivních a poutavých vzdělávacích zkušeností

Aplikace metod učení

  • Přehled různých metodik školení
  • Výběr správné metodiky pro publikum
  • Smíšené učební přístupy a integrace technologií

Navrhování poutavých workshopů

  • Definování cílů a klíčových výsledků učení
  • Rozvíjení obsahu a výukových strategií
  • Začlenění aktivit, ledoborců a skupinových diskuzí

Správa obtížného publika

  • Manipulační odpor a odpojení
  • Techniky pro řízení náročných studentů
  • Udržování kontroly a podpora pozitivního prostředí

Připravte se, procvičte a prezentujte

  • Budování sebevědomí jako trenér
  • Cvičení se zpětnou vazbou od kolegů
  • Předvedení závěrečné tréninkové prezentace

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti ve funkční roli s odborností v daném oboru
  • Základní zkušenosti s prezentací nebo veřejným vystupováním
  • Zájem o rozvoj tréninkových a instruktážních dovedností

Publikum

  • Odborníci na předmět (MSP) přecházejí do školicích rolí
  • Funkční vedoucí zodpovědní za přenos znalostí
  • Interní trenéři a firemní instruktoři
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie