Návrh Školení

Úvod do Generative AI v zábavě

  • Vzestup umělé inteligence v kreativních odvětvích
  • Přehled generativních modelů a algoritmů
  • Pochopení spolupráce mezi umělou inteligencí a umělcem

AI v hudební tvorbě

  • Algoritmická kompozice a zvukový design
  • Nástroje a platformy pro hudbu generovanou umělou inteligencí
  • Analýza role umělé inteligence v hudební produkci a výkonu

AI v literatuře a psaní scénářů

  • Vyprávění příběhů a vyprávění řízené umělou inteligencí
  • Nástroje pro automatizované psaní a tvorbu obsahu
  • Případové studie: knihy a skripty od AI

AI ve vizuálním umění a designu

  • Generativní modely pro tvorbu vizuálního obsahu
  • AI v animaci a grafickém designu
  • Budoucnost umělé inteligence ve filmu a vizuálních efektech

AI ve videu Game Development

  • Procedurální generování a dynamická tvorba obsahu
  • Vylepšení hry pomocí postav a prostředí řízených umělou inteligencí
  • Vliv umělé inteligence na herní design a interakci hráčů

Etické a společenské úvahy

  • Autenticita a originalita obsahu generovaného umělou inteligencí
  • Práva duševního vlastnictví v době AI
  • Společenský dopad AI v zábavě

Projekt Capstone a budoucí směry

  • Konceptualizace a vytváření kousku zábavy generovaného umělou inteligencí
  • Prezentace a hodnocení projektů
  • Vyvíjející se krajina umělé inteligence v zábavě

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti o umělé inteligenci a strojovém učení
  • Seznámení s koncepty programování
  • Zájem o výtvarné umění a zábavu

Publikum

  • Umělci
  • Muzikanti
  • Vývojáři her
  • Profesionálové v zábavním průmyslu
 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie