Návrh Školení

Úvod do Generative AI ve hrách

  • Zkoumání potenciálu generativní umělé inteligence ve hrách
  • Vývoj AI ve vývoji her
  • Klíčové nástroje a technologie pro AI ve hrách

Generování procedurálního obsahu

  • Základy generování procedur v herním designu
  • Techniky pro vytváření různorodých a složitých herních prostředí
  • Workshop: Tvorba procedurálně generované krajiny

Vývoj postav řízený umělou inteligencí

  • Principy designu postav AI
  • Techniky pro vytváření dynamických a citlivých NPC
  • Hands-on: Programming herní postava řízená umělou inteligencí

Interaktivní a adaptivní vyprávění

  • Role umělé inteligence v narativním vývoji
  • Vytváření rozvětvených dějů a dynamických dějových bodů
  • Session: Psaní příběhu vytvořeného umělou inteligencí pro hru

Etika a umělá inteligence ve hrách

  • Pochopení zkreslení a spravedlnosti v aplikacích AI
  • Etická hlediska v herním designu řízeném umělou inteligencí
  • Diskuze: Budoucnost etické umělé inteligence ve hrách

Capstone Project: Vytvoření hry s AI

  • Cíle projektu a parametry návrhu
  • Integrace prvků AI do herních mechanismů
  • Playtestování a vylepšování chování AI

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Pochopení principů vývoje her a designu
  • Zkušenosti s programovacím jazykem, nejlépe Python nebo C#
  • Znalost konceptů AI a strojového učení

Publikum

  • Vývojáři her
  • Návrháři
  • Nadšenci AI se zájmem o průnik AI a hraní her
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie