Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do AI ve hrách
- Přehled aplikací AI ve hrách
- Typy agentů AI: NPC, strategická AI a další
- Klíčové pojmy ve vývoji herní umělé inteligence
Rozhodovací systémy
- Implementace rozhodovacích stromů pro jednoduchou logiku umělé inteligence
- Konečné automaty pro komplexní chování
- Stromy chování a modulární návrh AI
Hledání cesty a navigace
- Pochopení algoritmů hledání cesty
- Implementace A* algoritmu pro navigaci ve hře
- Optimalizace hledání cest pro velké mapy
Reinforcement Learning ve hrách
- Úvod do konceptů posilovacího učení
- Školení agentů AI pomocí Q-learningu a hlubokých Q-networks
- Navrhování struktur odměn pro adaptivní chování
Optimalizace výkonu AI
- Techniky pro optimalizaci výkonu AI v reálném čase
- Správa zdrojů a upřednostňování úkolů AI
- Ladění a odstraňování problémů se systémy AI
Pokročilé techniky umělé inteligence
- Procedurální generování obsahu pomocí AI
- Simulace chování jako hráče
- Integrace umělé inteligence s hraním pro více hráčů
Budoucí trendy v herní umělé inteligenci
- Umělá inteligence a strojové učení v hrách nové generace
- Etická hlediska v herní AI
- Prozkoumání vyprávění příběhů a narativního designu řízeného umělou inteligencí
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní porozumění programovacím pojmům
- Znalost nástrojů nebo frameworků pro vývoj her
- Základní znalost principů AI
Publikum
- Vývojáři her
- nadšenci AI
14 hodiny
Reference (1)
Trainer reaguje na otázky na místě.
Adrian
Kurz - Agentic AI Unleashed: Crafting LLM Applications with AutoGen
Machine Translated