Návrh Školení
Porozumění moderní péči o zákazníky
- Co je zákaznický úspěch a proč na něm záleží?
- Klíčové trendy v péči o zákazníky a automatizaci prodeje
- Vliv umělé inteligence a automatizace na péči o zákazníky
Použití AI ke zvýšení spokojenosti zákazníků
- Přehled nástrojů péče o zákazníky využívajících umělou inteligenci
- Zkrácení doby odezvy zákaznické podpory
- Vytváření personalizovaných zákaznických zkušeností pomocí AI
Optimalizace pracovních postupů pomocí automatizace
- Automatizace opakujících se úkolů v péči o zákazníky a prodeji
- Nastavení pracovních postupů pro zvýšení provozní efektivity
- Měření a analýza výkonu automatizace
Zlepšení prodeje a zapojení pomocí AI
- AI řízené strategie pro růst prodeje
- Použití prediktivní analýzy k identifikaci příležitostí
- Křížový prodej a upselling prostřednictvím statistik založených na datech
Vzdálené týmové školení a aktivace
- Navrhování efektivních vzdělávacích programů na dálku
- Vybavení týmů nástroji pro zákaznický úspěch a prodej
- Zajištění konzistentního přijetí AI a postupů automatizace
Budování Scalable Solutions
- Rozvoj dlouhodobých strategií pro úspěch zákazníků
- Integrace nových technologií do stávajících pracovních postupů
- Měření návratnosti investic do péče o zákazníky a prodejních iniciativ
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalosti o zákaznických službách a prodejních pracovních postupech
- Znalost nástrojů a procesů CRM
Publikum
- Týmy zákaznické podpory
- Prodejní profesionálové
- Manažeři a vedoucí týmů zodpovědní za úspěch zákazníků
Reference (4)
Způsob interakce s studenty
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurz - Salesforce for Sales and Administration
Machine Translated
Naštěstí jsem byl se svým trenérem 1 na 1. Tohle bylo velmi dobré. Victor pracoval mým tempem, vysvětlil věci jasně a já jsem byl s výsledkem velmi spokojený.
Craig - Superior Minerlas
Kurz - Salesforce for End Users
Machine Translated
představení aplikačních scénářů
Rachel - ge ren
Kurz - Salesforce CPQ for Administrators
Machine Translated
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.