Návrh Školení

Úvod do Monday.com

  • Přehled Monday.com
  • Klíčové funkce a moduly (WorkManagement, CRM a WorkForms)
  • Přizpůsobení pondělí pro různé provozní oblasti (prodej, marketing, HR, projektové řízení atd.)
  • Pochopení pondělního rozhraní: desky, položky a sloupce

Automatizace Databases a pracovních postupů

  • Přechod z manuálních na automatizované databáze
    • Vytváření desek pro sledování dat napříč různými odděleními
    • Přizpůsobení sloupců pro konkrétní obchodní potřeby (prodej, sledování projektů, HR)
  • Automatizace zadávání dat a aktualizace
    • Použití automatizace ke zpracování opakujících se úkolů (např. sledování e-mailů, přiřazení úkolů)
  • Praktické cvičení: nastavení desky pro sledování specifické pro oddělení (např. projektový management, prodejní kanál)

Integrace WhatsApp přes externí API

  • Úvod do externích rozhraní API pro WhatsApp
    • Přehled možností integrace WhatsApp API pro různé obchodní funkce
  • Připojení WhatsApp k pondělí
    • Udržování komunikace se zákazníky, členy týmu nebo potenciálními zákazníky v reálném čase
    • Automatizace reakcí a následných kroků pomocí spouštěčů
  • Praktické cvičení: nastavení pracovního postupu WhatsApp API pro komunikaci se zákazníkem nebo interním týmem

Správa stavů zákazníka nebo projektu

  • Definování vlastních stavů pro různé oblasti (např. prodej, HR, marketing, projekty)
    • Vytváření vlastních sloupců stavu pro pracovní postupy (např. stav potenciálního zákazníka, průběh projektu, dokončení úkolu)
  • Automatizace aktualizací stavu
    • Nastavení upozornění a upozornění na základě změn stavu
  • Praktické cvičení: implementace toku aktualizace stavu pro řízení vztahů se zákazníky nebo průběhu projektu

Využití celého pondělního balíčku

  • PráceManagement pro týmy napříč odděleními
    • Přidělování úkolů a časových os, sledování pokroku napříč odděleními
    • Vytváření automatizace pro připomenutí termínů a aktualizace úkolů
  • CRM: řízení potenciálních zákazníků a vztahů
    • Organizace informací o potenciálním zákazníkovi/zákazníkovi a historie interakce pro jakoukoli obchodní oblast
    • Vytváření automatizace pro péči o zákazníky, sledování prodeje nebo aktualizace služeb
  • WorkForms: automatizace sběru dat
    • Vytváření vlastních formulářů pro shromažďování interních nebo zákaznických dat
    • Integrace formulářů s pracovními postupy pro automatickou aktualizaci databází
  • Praktické cvičení: pomocí WorkForms vytvořte formulář pro sběr dat a připojte jej k pracovnímu postupu specifickému pro oddělení

Nejlepší postupy pro automatizaci více oblastí

  • Optimalizace Monday.com pracovních postupů pro různé podnikové funkce
    • Prodej, marketing, HR, projektové řízení a další
  • Tipy pro efektivní automatizaci a integraci
  • Běžné výzvy a řešení problémů
  • Sezení otázek a odpovědí

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Seznámení s používáním webových aplikací
  • Základní počítačové dovednosti

Publikum

  • Manažeři
  • Vedoucí týmů
  • Správci CRM
 7 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (4)

Upcoming Courses

Související kategorie