Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
1. Úvod do problematiky komunikace
- komunikační proces a jeho fáze
- význam verbální a neverbální komunikace
- techniky a nástroje pro efektivní komunikaci.
- Přímá komunikace a komunikace prostřednictvím médií: telefon, e-mail, instant messaging
2. Zásady efektivní komunikace, jako základní prvek efektivních kontaktů v organizaci
- sebeanalýzu vlastního komunikačního stylu
- komunikačních chyb, jejich náprava a předcházení
- komunikační bariéry
- etapy vytváření mezilidského kontaktu
3. Efektivní rozhovor
- utváření vlastního obrazu jako odesílatele a příjemce zprávy
- asertivně reagovat na výhrady, kritiku a chválu
- rozpoznávání a vyhýbání se bariérám v komunikaci, aktivní naslouchání jako nástroj efektivní komunikace rozpoznání a řešení faktorů, které narušují naslouchání a porozumění výrokům
- umění klást otázky
- psychologické mechanismy a techniky ovlivňování
4. Interkulturní aspekt komunikace
- základy proximiky - vzdálenost v komunikaci
- formulování zpráv v mezikulturních kontaktech
- sebevyjádření a interkulturní vnímání
- kulturní čtení zpráv
- kulturní postoje v každodenní komunikaci a jednání
- rozhodování v kulturním aspektu
5. Základní principy interkulturní komunikace
- kontaktně orientované kultury
- kultur orientovaných na pravidla
- pro-partnerské a pro-transakční kultury
- ceremoniální a neobřadní kultury
- monochromní a polychronní kultury
- Znamená „a“ vždy „a“? -skryté předpoklady a nevyřčená očekávání v komunikaci s představiteli konkrétních kultur
6. "Manuál dodavatele" - co dělat, co nedělat a totální "faux pas"
- Kultury západní Evropy (Německo, Francie, Itálie)
- Kultury zemí bývalého SSSR
- americká kultura
7. Shrnutí
Požadavky
Kurz je obecného charakteru a účast v něm nevyžaduje specializované znalosti
14 hodiny
Reference (1)
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes