Návrh Školení

Zavedení

Zákazník je na prvním místě

  • Předvídání: Pochopení potřeb zákazníků dříve, než nastanou
  • Zaměření na zákazníka: Budování dlouhodobých vztahů a loajality
  • Asertivní Communication: Expresspředkládání nápadů jasně a sebevědomě
  • Znalost trhu: Zůstat před průmyslovými trendy a očekáváními zákazníků

Ve spojení se společností

  • Networking: Budování pevných interních a externích profesionálních vztahů
  • Týmová práce: Efektivní spolupráce k dosažení obchodních cílů
  • Odstraňování problémů: Rychlá identifikace a řešení problémů
  • Adaptabilita: Procházení změn a udržení odolnosti

Dosáhnu toho, co jsem si stanovil

  • Rozhodování: Vyhodnocování možností a informovaná rozhodnutí
  • Disciplinované provedení: Zachování soustředění a důslednosti
  • Rekurze: Učení se z minulých zkušeností pro zlepšení budoucích akcí
  • Delegování: Efektivní přidělování úkolů pro lepší produktivitu

Mentalita vlastníka

  • Vyjednávání: Dosažení oboustranně výhodných dohod v obchodních diskusích
  • Inovace: Podpora kreativity a neustálého zlepšování
  • Change Management: Úspěšné vedení týmů při přechodech
  • Závazek k ziskovosti: Vyvážení obchodního růstu a finanční udržitelnosti

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti o odpovědnosti obchodního managementu
  • Zkušenosti se zákazníky a obchodními operacemi

Publikum

  • Obchodní manažeři
  • Prodejní a marketingové týmy
  • Manažeři vztahů se zákazníky
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie